10 Years Of Rézangyal

Info
  • Ügyfél

    Rézangyal

  • Kategória

    Kampány, csomagolás, promóció, online, retail

  • Év

    2017

Project
  • A márka 10 éves születésnapjára Magyarországon elsőként randomgenerált,
    foszforeszkáló címkét terveztünk az 4 fő íz és a márka 4 fő mozgatórugója köré.
    A kreatív koncepció és a komplett gyártásmanagementjén túl a teljes kampány
    lebonyolítása is feladatunk volt, ezekről a későbbbiekben lesz szó.
    A gyártás során nyomdai partnerünkkel együttműködve, európában elsőként
    üzemelhettük be és használhattuk azt az új nyomdagépet, amely kezeli a
    randomgeneráló szoftvert. Hogy a címke a HoReCa egységek polcain éjszaka is
    kitűnjön egy sötétben világító, foszforeszkáló elemmel is elláttuk,
    ezáltal outstanding polci láthatóságot elérve.

  • Eredmény

    A limitált kollekció mind a kampány mutatószámai, mind az értékesítési számok szerint is igen sikeres volt – két újragyártást élt meg!

  • Említések

    PAKK kiemelt arany

    Marketing Diamond Award
    World brand design
    Packaging Of The World
    Favourite Design

A limitált széria az elmúlt tíz év 5 legkedveltebb íze köré csoportosult. Minden íz mellé hozzárendeltünk egy, a márka számára irányadó jellemzőt, mint a barátság, a zene, a fesztiválok, stb., majd ezek köré építettük fel a címke patternját, majd később az animációs videokat és a zene spotokat.

Rézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolítás

A márka számára a zene és zenekarok mindigis kulcsfontosságúak voltak, így kézenfekvő volt olyan PR kampányt indítani, ahol perszonalizált pálinkát készítettünk be a backstagekbe a fesztiválokon. A megajándékozott zenekarok közel 100%-a megosztotta az élményét a social felületein.