A projekt

Ördögi pálinka

Az Ördögi pálinkák korábbi csomagolása már nem fejezte ki kellőképp azt az irányálevet, amelyet a márka képvisel. Sokkal inkább egy fiataloknak szóló party-pálinkának tűnt, mintsem egy komoly, markáns és tradícionális ízvilágot magában hordozó hungaricumnak. Megbízásunk arról szólt, hogy kanyarodjunk vissza az eredeti Ördögi címkéket megidéző elegáns, klasszikus irányba, ugyanakkor tartsuk meg a modern vizuális jegyeket is. A logótervezés során egy könnyen olvasható klasszikus antikva logótípiát terveztünk, melyben egy kis tipográfiai játékkal megjelenítettük a márka nevének másodlagos jelentését.

A logótervezés során egy könnyen olvasható klasszikus antikva logótípiát terveztünk, melyben egy kis tipográfiai játékkal megjelenítettük a márka nevének másodlagos jelentését. A csomagolás a korábbi színes, neonos színvilággal ellentétben letisztultabb, fekete-fehér és ezüst préggel ellátott külsőt kapott. A címkére ornamentikus motívumot rajzoltunk, amely a természetet és a gyömölcsöket hivatott jelképezni. “ördögi” módon. Az ízvariánsok pedig különböző gyümölcs rajzokkal lettek díszítve. A termék hat – kajszibarack, feketecseresznye, meggy, mézes ágyas meggy, szilva, valamint téli körte – ízekben kapható.