A limitált széria az elmúlt tíz év 5 legkedveltebb íze köré csoportosult. Minden íz mellé hozzárendeltünk egy, a márka számára irányadó jellemzőt, mint a barátság, a zene, a fesztiválok, stb., majd ezek köré építettük fel a címke patternját, majd később az animációs videokat és a zene spotokat.
10 Years Of Rézangyal
Ügyfél
Rézangyal
Kategória
Kampány, csomagolás, promóció, online, retail
Év
2017
A márka 10 éves születésnapjára Magyarországon elsőként randomgenerált,
foszforeszkáló címkét terveztünk az 4 fő íz és a márka 4 fő mozgatórugója köré.
A kreatív koncepció és a komplett gyártásmanagementjén túl a teljes kampány
lebonyolítása is feladatunk volt, ezekről a későbbbiekben lesz szó.
A gyártás során nyomdai partnerünkkel együttműködve, európában elsőként
üzemelhettük be és használhattuk azt az új nyomdagépet, amely kezeli a
randomgeneráló szoftvert. Hogy a címke a HoReCa egységek polcain éjszaka is
kitűnjön egy sötétben világító, foszforeszkáló elemmel is elláttuk,
ezáltal outstanding polci láthatóságot elérve.
Eredmény
A limitált kollekció mind a kampány mutatószámai, mind az értékesítési számok szerint is igen sikeres volt – két újragyártást élt meg!
Említések
PAKK kiemelt arany
Marketing Diamond Award
World brand design
Packaging Of The World
Favourite Design
A márka számára a zene és zenekarok mindigis kulcsfontosságúak voltak, így kézenfekvő volt olyan PR kampányt indítani, ahol perszonalizált pálinkát készítettünk be a backstagekbe a fesztiválokon. A megajándékozott zenekarok közel 100%-a megosztotta az élményét a social felületein.