A projekt

10 Years Of Rézangyal

Magyarországon elsőként randomgenerált, foszforeszkáló címkét terveztünk a márka 10 éves születésnapjára. A címke tervezésén túl a kampányt megvalósítása is feladatunk volt kezdve az animációs videotól, a print anyagokon át az utolsó bannerig.
A limitált kollekció mind a kampány mutatószámai, mind az értékesítési számok szerint is igen sikeres volt - két újragyártást élt meg!

A limitált széria az elmúlt tíz év 5 legkedveltebb íze köré csoportosult. Minden íz mellé hozzárendeltünk egy, a márka számára irányadó jellemzőt, mint a barátság, a zene, a fesztiválok, stb., majd ezek köré építettük fel a címke patternját, majd később az animációs videokat és a zene spotokat.

Rézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolításRézangyal pálinka limitált kiadás csomagolástervezés és teljes kampány lebonyolítás

A márka számára a zene és zenekarok mindigis kulcsfontosságúak voltak, így kézenfekvő volt olyan PR kampányt indítani, ahol perszonalizált pálinkát készítettünk be a backstagekbe a fesztiválokon. A megajándékozott zenekarok közel 100%-a megosztotta az élményét a social felületein.