A brief szerint egy olyan “miniworld”-öt kellett létrehoznunk a fesztivál key visualjaként, ami magában hordozza Budapestet és a pálinkás jegyeket, így fogtuk magunkat és körbefotóztuk a város jellegzetes épületeit-elemeit, majd a képeket kivágva addig legóztunk velük, amíg meg nem kaptuk azt a végső képet, ami a mellékelt kreatívon is látható.
BPN ’16
Ügyfél
GammaTrade Kft
Kategória
Arculat, kampány, kommunikáció, rendezvényfotózás
A Belvárosi Pálinka Napok egy, a Pálinkafesztivált felváltó rendezvény a belváros közepén.
Feladatunk volt egyrészt egy olyan rendezvényarculat és kommunikációs eszköztár létrehozása amely újszerű, modern módon mutatja meg a Budapestre és a pálinkára jellemző elemeket, másrészt ezt fő elemként felhasználva az esemény kommunikációs stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, illetve rendezvényfotók és imagevideo létrehozása volt.

A X. Budapesti Pálinkafesztivált tartották a Városháza téren 2016-ban. A szervezők és a helyszín a korábbiakhoz képest nem változott, de a kulturált alkoholfogyasztást jellemző mértékletesség és az egész évben tartó gasztro fesztivál dömping okán kezdetét vette egy új tendencia, miszerint szép lassan elhasznált lett a fesztivál kifejezés. Így született az új koncepció, a Belvárosi Pálinka Napok. Szerényebb, szexibb, akár a tulipános poharak.



Mivel egy komplett fesztiválról van szó a key visualt számtalan módon volt szükséges mutálnunk. Citylight plakáton, metro ballusztrádon, kiadványokon és egyszerű szórólapokon, online felületeken is megjelent a kreatívunk.






