A koncepció egyszerű. A ruhákat egyesével fotóztuk be, majd külön elemenként illesztettük be a felületre, ahol a felület segítségével ki-ki összeállíthatta a saját szettjét. A felület desktopra, tabletre és mobilra optimalizált verziója is elérhető volt az évek során.
Choose Your Set online kampány – 2010-2015
Info
Ügyfél
Marosport Kft.
Fundango
Kategória
Kampány, kommunikáció, fotózás, kiadvány, online, kreatív koncepció, print
Project
Hazánkban elsőként és nemzetközileg is az elsők közt valósítottuk meg azt az online vásárlói élményre fókuszáló innovatív és vásárlói élmény alapú koncepciót, ahol a felhasználók egy webes felület segítségével maguk állíthatták össze szettjeiket, majd a webshopon keresztül azonnal meg is rendelhették azt.
2010 óta 4 téli és 3 nyári verzió valósult meg, számos online kampány és több rendezvényaktivitás fűződik hozzá.
Eredmény
4 év alatt 7 mutációt élt meg a koncepciónk
Röviden
/// outofthebox, firstofall, élménymarketing