Choose Your Set online kampány – 2010-2015

Info
  • Ügyfél

    Marosport Kft.

    Fundango

  • Kategória

    Kampány, kommunikáció, fotózás, kiadvány, online, kreatív koncepció, print

Project
  • Hazánkban elsőként és nemzetközileg is az elsők közt valósítottuk meg azt az online vásárlói élményre fókuszáló innovatív és vásárlói élmény alapú koncepciót, ahol a felhasználók egy webes felület segítségével maguk állíthatták össze szettjeiket, majd a webshopon keresztül azonnal meg is rendelhették azt.
    2010 óta 4 téli és 3 nyári verzió valósult meg, számos online kampány és több rendezvényaktivitás fűződik hozzá.

  • Eredmény

    4 év alatt 7 mutációt élt meg a koncepciónk

  • Röviden

    /// outofthebox, firstofall, élménymarketing

A koncepció egyszerű. A ruhákat egyesével fotóztuk be, majd külön elemenként illesztettük be a felületre, ahol a felület segítségével ki-ki összeállíthatta a saját szettjét. A felület desktopra, tabletre és mobilra optimalizált verziója is elérhető volt az évek során.