A logótervezés során a prémium megjelenés mellett igyekeztünk olyan formavilágot kialakítani, amely egyszerre igazodik a már meglévő Márton És Lányai logóhoz, és a tradícionális pálinka kultúra vizuális irányához. Az ornamentikus motívum a magyar tradíciókra, az anyatermészetre és színes növényvilágunkra utal, míg a háttérben lévő nagy “M” monogram a Crystallumot készítő anyacéget, a Márton és Lányai pálinkamanufaktúrát jelképezi.
Crystallum
Ügyfél
Márton és Lányai Kft.
Kategória
Termékbevezetés, Csomagolás, PR, fotózás
Hazánk talán legelismertebb pálinka márkájával közösen terveztük meg és vezettük be Magyarország első és egyetlen, prémium felett elhelyezkedő, Ajka kristályba zárt limitált pálinka kollekcióját, illetve a több, mint 200.000 Ft-os ritkaság bevezetésére foodpairing PR eseményt szerveztünk a Costes Downtownban.
Tevékenységünk a teljes folyamatot lefedte, többek közt olyanokat, mint az arculat, a logo, a termék- és csomagolásdesign, az anyagválasztás, a technológiai elődiagnosztika és prototípusgyártás, a gyártásmenedzsment, a díszdoboz tervezés, termék és image fotózás, a key visual fejlesztés és a POS anyagok létrehozása, illetve a termékbevezetés PR eseménye.
Eredmény
A 2 x 200db sorszámozott, aláírt palack rekord sebességgel került értékesítésre
Említések
Packaging Of The World






