A projekt

FLUÈRE értékesítés ösztönzés

A márka:

Az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok iránti kereslet megnövekedésével egy új, prémium kategóriát megalkotva a Fluére márkával lépett piacra a partnerünk. A Fluére egy alkoholmentes párlat, amely a parfümházak által is használt desztillálási technológiával készült műalkotás. Kiváló minőségű íz és illatvilágot mutat olyan növények lepárlásának kiegyensúlyozott házasítása által, mint pl. a boróka, levendula, koriander és citrusok. Az ital tökéletes alapanyaga az alkoholmentes mocktailoknak.

A feladat:

Egy igen szűk budget mellett volt szükséges meghatározni és megvalósítani egy olyan indirekt értékesítésösztönző stratégiát, amely segíti a sales csapatot a HoReCa disztribúció kialakításában, kísérletezésre és kipróbálásra ösztönzi a bartendereket, felkelti a fogyasztók érdeklődését, valamint indirekt módon újravásárlásra is ösztönöz.

Fontos tudnivaló, hogy a fenti csatornában a direkt értékesítési eszközök jellemzően elutasítást keltenek, ezért indirekt értékesítésösztönző eszköztárat használtunk, amit az alábbi három lábra helyeztük:

1. “Perfect serve” kit

A Fluére-hez meghatározott signature koktélok olyan fűszereket tartalmaznak, amelyek bár könnyen elérhetőek mégsem minden esetben találhatók meg a koktélbárokan. A különleges koktélok érdekében olyan fűszer és dekorációs csomagot állítottunk össze amelynek célja, hogy az italban lévő íz és illatanyagokat még inkább felerősítse, az új termék és kategória kipróbálására, valamint kísérletezésre buzdítsa a bartendereket, érdekes storyt biztosítson a bartneder berkeken belül, illetve az általunk meghatározott módon segítse a tökéletes felszolgálást a különböző dekorációs eszközökkel.

A doboz tartalma: 1cs. boróka, 1cs.levendula, 1cs.koriander, szárított citrusok, 3db fahéj rúd, 1cs.csillagánizs, valamint különböző dekorációs elemek/szalagok.

2. Itallap

Célunk volt egy olyan outstanding itallap létrehozása volt, amely a “perfect serve” koncepciónk végeredményét, tehát a rendelhető signature italokat mutatja be oly módon, amely közvetíti a márka által képviselt luxus életérzést és kifinomult ízlésvilágot. A márka nagykövetével elkészítettük a “tökéletes italokat”, befotóztuk azokat, majd rajzolt ikonokkal, 3D UV lakkal, dombornyomással, prégeléssel és kemény borítóval ellátott mocktailbookban öntöttük formába.

3. Backbar display

A display kötelező láthatóságnövelő eszköz a HoReCa egységekben, amit a márka arculatához illően arany és márvány hatású elemekből dolgozva alakítottuk ki.