FLUÈRE – B2B & B2C eszköztár létrehozása
Ügyfél
CocaCola Hellenic Kft.
Kategória
Stratégia, promóció, fotózás, kiadvány, display
Az új „alkoholmentes párlat” prémium italkategória és a Fluére márka magyarországi piacrajutási stratégiájának megalkotásában vettünk részt, aminek eredményeképp különleges kommunikációs eszköztárat és B2B promóciós, úgynevezett „Perfect Serve Kit” koncepciót és metódust hoztunk létre a megcélzott HoReCa partnerek számára.
A csomag lényege, hogy az ital és/vagy a signature mocktailok alkotóelemeit fűszer formában csomagoltuk egy dobozba vizuális díszítő elemekkel, illetve szárított gyümölcsökkel kiegészítve. Ennek segítségével a bartenderek könnyen megalkothatták a márka által ajánlott (és a mocktail bookban szereplő) signature italokat, illetve egyszerre kísérletezésre is buzdította Őket.
A kommunikációs eszköztár létrehozásához a márka ambassadorával fotóztunk, és egy új és különleges 3D UV lakk eljárással prémium kiadványt készítettünk, illetve displayt is terveztünk a márka számára.