Rézangyal Pálinkártya – Edukációs promóció
Ügyfél
Rézangyal
Kategória
Promóció
A Rézangyal számára valósítottunk meg olyan élmény alapú edukációs promóciót, amelyet elsősorban az egyetemek környéki HoReCa egységekbe, tehát kifejezetten fiatal célcsoport számára terveztünk.
A 90-es évek elején óriási hype-nak örvendő autós kártyák stílusát, anyagát és logikáját emeltük át a pálinkák világába. Ferrari helyett Kajszibarack, lóerő helyett alkoholfok, nyomaték helyett illat. A fogyasztást megtartottuk…
A promóció óriás sikernek örvendett, többszöri újragyártás készült a paklikból, melynek lényege az élmény alapú kategória edukáción túl a fogyasztásösztönzés is volt.
X cl Rézangyal pálinka vásárlása mellé ajándékba adtunk egy 3-as paklit. Minél többet fogyaszt a diák annál több kártyát gyűjthet, annál nagyobb eséllyel győzi le a kihívóját.