A projekt

Rézangyal.com

A Rézangyal azzal bízott meg minket, hogy készítsük el a brand új weboldalát. A site készítése során az a cél lebegett előttünk, hogy kitörjünk a hazai pálinkamárkák berögzült megoldásai közül és olyan oldalt tervezzünk, amely az esztétikus megjelenésen túl, felhasználó élmény tekintetében is erős és innovatív. Ennek a munkamorálnak köszönhetően olyan új megoldásokat hoztunk létre, mint a standard ízválasztáson túli, ízkarakterek alapján való keresés, valamint a pálinkák ételekkel való összekapcsolása.

Site megtekintése

 

A KantarHoffmann által a Rézangyal márkán elvégzett usage & attitude kutatás során a döntési szempontok is előtérbe kerültek. Elsődleges szempontok közt szerepel az íz és az ízkarakter is, ezért külön szűrési lehetőséget terveztünk a termék főoldalba.

 

 

 

 

A Rézangyal márka immáron felnőtt. A fesztiválaktivitásokon túllépve az állandó minőség és az összeadódó értékek létrehozásának metódusa, a pálinka házasítás is szem elé került. Fontosnak tartottuk megjeleníteni a házasítás legfőbb lépéseit, kiemelni a legfőbb íz és illatkaraktereket, valamint kiemelt szempont volt a prémiumitás kommunikálására az adott pálinkához leginkább passzoló ételpárosítások megtalálása is.