Rope Swing

Info
  • Ügyfél

    Marosport Kft.

    Fundango

  • Kategória

    Rendezvényaktivitás

Project
  • A Fundango márka és az Offline Sports Games rendezvény célcsoportja közel azonos, így minden évben kiemelkedően fontos milyen aktivitással szólítjuk meg a tömeget.
    Ezidőtájt egy olyan különleges koncepciót hoztunk a márkának, amely a BMX-es, montis közönség számára lehetővé tette azt, hogy biztonságban gyakorolhassák azokat a trükköket, amelyeket a félcsőben tennének. Mindezt oly módon, hogy egy egyedileg elkészített, párnázott hevedert akasztottunk egy darus autóra, hogy azon lengve gyakorolhassák a korábban még „be nem adott” trükköket.
    Az aktivitás óriási sikernek bírt, tömött sorokban álltak a fiatalok, illetve az utólagos organikus PR kommunikáció eredményei is kiemelkedőek voltak a különleges ötlet és a célcsoportra szabott élménymarketingnek köszönhetően.

Volt egy extrémsport központú rendezvénysorozat budapesten, az OSG. A Fundango számára a célközönség egyet jelentett a vásárlóközönséggel, így a különböző promóciók mellett igen fontos volt élményt és látványos rendezvényaktivitást mutatni.

Egy olyan rendezvényaktivitást valósítottunk meg, ami nemzetközi szinten is újat mutatott. Hívtunk egy daruskocsit, fogtunk egy kötelet, készíttettünk egy hevedert, majd ezeket lelógattuk. A srácok a hevederbe bújva úgy lenghettek biztonságban, mintha azt egy félcsőben tették volna.

Az aktivitás rendkívüli sikerrel bírt. A helyszínen a tömött sorok, az utókommunikációban a nagyfokú megjelenések mutatták sikerét.

HEYTHERE, kreatívügynökség, reklámügynökség, Fundango szezonkommunikációs anyagok gyártásaHEYTHERE, kreatívügynökség, reklámügynökség, Fundango szezonkommunikációs anyagok gyártása