A projekt

10 Years Of Rézangyal

Magyarországon elsőként randomgenerált, foszforeszkáló címkét terveztünk a márka 10 éves születésnapjára. A címke tervezésén túl a kampányt megvalósítása is feladatunk volt kezdve az animációs videotól, a print anyagokon át az utolsó bannerig.
A limitált kollekció mind a kampány mutatószámai, mind az értékesítési számok szerint is igen sikeres volt - két újragyártást élt meg!

A limitált széria az elmúlt tíz év 5 legkedveltebb íze köré csoportosult. Minden íz mellé hozzárendeltünk egy, a márka számára irányadó jellemzőt, mint a barátság, a zene, a fesztiválok, stb., majd ezek köré építettük fel a címke patternját, majd később az animációs videokat és a zene spotokat.

A márka számára a zene és zenekarok mindigis kulcsfontosságúak voltak, így kézenfekvő volt olyan PR kampányt indítani, ahol perszonalizált pálinkát készítettünk be a backstagekbe a fesztiválokon. A megajándékozott zenekarok közel 100%-a megosztotta az élményét a social felületein.