A lehető legegyszerűbb trendet és ötletet fogtuk meg, majd turbóztuk fel olyanra, amit nem csak mi, de a megszólítottak is imádnak. Egy Rézangyal palack, egy GoPro és egy bilincs segítségével selfie sticket varázsoltunk és olyan vagány képeket lőttünk vele, amiket utólag visszanézve is átérezni a fesztivál flesst.
Always GoPro
Info
Ügyfél
Rézangyal
Kategória
Kampány, promóció,
online, hostess
Project
A Rézangyallal közösen olyan fesztivál aktivitás létrehozásán gondolkoztunk,
amely túlmutat a kategória promócióira jellemző kóstoltatás – rulettkerék –
ajándéktárgy szentháromságon!
Egy Rézangyal palackot selfiebottá varázsolva készítettünk különleges
képeket a márkaérték növelése céljából,
majd a napi 3-400 „profilkép gyanús” fotót
másnap délre retusálva töltöttük fel a márka social felületeire, hogy rögtön
targetált kampányt indíthassunk rá.
A célcsoportra szabott kreatív koncepció és az eredmények magukért beszélnek.
Eredmény
5 fesztivál
26 promo nap
7,4% engagement rate (!)
6920 fotó nagyságrendileg 27.000 személyről
41.388 Facebook és 1980 Instagram aktivitás
1.817.720 total reachEmlítések
Index.hu
Case Study Video














