A logótervezés során a prémium megjelenés mellett igyekeztünk olyan formavilágot kialakítani, amely egyszerre igazodik a már meglévő Márton És Lányai logóhoz, és a tradícionális pálinka kultúra vizuális irányához. Az ornamentikus motívum a magyar tradíciókra, az anyatermészetre és színes növényvilágunkra utal, míg a háttérben lévő nagy “M” monogram a Crystallumot készítő anyacéget, a Márton és Lányai pálinkamanufaktúrát jelképezi.
Crystallum – Top premium pálinka
Ügyfél
Márton és Lányai Kft.
Kategória
Termékbevezetés, Csomagolás, PR, fotózás
Hazánk talán legelismertebb pálinka márkájával közösen terveztük meg és
vezettük be Magyarország első és egyetlen, prémium felett elhelyezkedő, Ajka
kristályba zárt limitált pálinka kollekcióját, illetve a több, mint 200.000 Ft-os
ritkaság bevezetésére foodpairing PR eseményt szerveztünk a Costes Downtownban.
Tevékenységünk a teljes folyamatot lefedte, többek közt olyanokat, mint az
arculat, a logo, a termék- és csomagolásdesign, az anyagválasztás, a technológiai
elődiagnosztika és prototípusgyártás, a gyártásmenedzsment, a díszdoboz
tervezés, termék és image fotózás, a key visual fejlesztés és a POS anyagok
létrehozása, illetve a termékbevezetés PR eseménye.
Eredmény
A 2 x 200db sorszámozott, aláírt palack rekord
sebességgel került értékesítésreEmlítések
Packaging Of The World






