Fotó és videoanyagokat gyártottunk, majd ezt rövidfilmek és print anyagok formájában felhasználtuk a szezonkommunikáció során.
Turn After Me kampány- 2011SS
Ügyfél
Marosport Kft.
Fundango
Kategória
Image & termékfotozós, kiadvány, KeyVisual, kommunikáció, webshop, hírlevél, video
A Fundango „Turn After Me” koncepciója abból a hétköznapi szituációból fakadt, mikoris ha az ember lát egy csinos hölgyet, vagy vagány, jóképű férfit előfordul az a szituáció, mikor megfordul utána, hogy jobban megnézze magának.
Ezt a szituációt helyeztük előtérbe és készítettünk köré rövid mood videokat és imagefotókat, majd ezekből egy szezonális key visualt, úgynevezett „szezonkreatívot” létrehozva állítjottuk össze a print kiadványokat és hírleveleket, kezeltük az általános márkaépítést szolgáló online és social kommunikációt, indítottuk a webshopra irányuló vásárlásösztönző kampányokat, és foglalkoztunk a vásárláshelyi POS eszközök és displayek tervezésével is.












