Cut Your Tee kampány – 2015 SS

Info
  • Ügyfél

    Marosport Kft.

    Fundango

  • Kategória

    Kampány, fotózás, kiadvány, microsite, social, kreatív koncepció, print, fesztivál

Project
  • A Fundango márka célcsoportja azokat az aktív fiatalokat takarja, akiket a nyári szezonban legfőképpen élményeken és/vagy a fesztiválokon keresztül lehet elérni, így olyan aktivitás létrehozásán ötleteltünk, ahol a laza nyári fesztiválviseletet és az élményt összekötjük, majd hasznossá tesszük.

    A koncepciónk alapját egy szimpla Pinterest keresés adta, ahonnan különböző fesztiválpoló vágási ötleteket lestünk el és implementáltunk. Az előkommunikáció során tettük ezt egy különleges online felületen keresztül, ahol a kurzorra reagálva forgott körbe a modellünk, és tettük ezt a fesztiválokon is, ahol tömött sorokban álltak a látogatók a saját szettjeik elkészítése céljából.
    A projektet ismét az elejétől a végéig saját kézben tudhattuk, így a kreatívtól kezdve a gyártási és fejlesztési feladatokon keresztül az online és hostessprociós feladatok ellátása is a csapatunk feladata volt.

  • Eredmény

    Az aktivitás sikerén felbuzdulva a nyári pólók hangtagjaira is felkerült a CutYourTee koncepciónk.

  • Röviden

    /// a fesztiválokon előjegyzést kellett felvennünk

A kampány vizuális elemeit első körben egytől-egyig kézzel rajzoltuk meg, majd a papírra vetett skicceket digitalizáltuk. Ezek a grafikai elemek és feliratok szolgáltak a modellek háttereként. Különböző Do It Yourself ötletek alapján egyedi fesztiváklpólókat készítettünk, majd azokat studióban, mozgás közben, 360 fokban körbe fotóztuk. A fotókat retusáltuk, majd kivágtuk. Minden egyes szettnek külön, személyre szabott háttérgrafikát készítettünk, aik parallax módon mozogtak.

.

 

A kész szetteket úgy fejlesztettük le, hogy azok a kurzor mozgatására és/vagy a mobil mozgására reagáljanak. Mikor a felhasználó az egeret vagy a telefonját horizontális irányban mozgatja, a képen látható modell a körbe mozogni kezd, ha pedig 360 fokban bármerre mozdul az egér, a grafikai anyag három rétegre bontva egymástől függetlenül, parallax módon elmozog az egymás feletti síkokon. Így kap az egész felület egy finom, folytonos mozgást. A képernyő alján lévő felnyíló panel segítségével a user megtekintheti az adott szett elkészítési módját, amelyet minden esetben rajzzal illusztráltunk, illetve szövegesen is leírtunk.

Az elkészült micrositeot különböző on és offline tartalom létrehozásával támogattuk meg, igen sikeres eredményeket elérve. Folyamatos anyagot szolgáltattunk a márka social felületeire a végtelen fotó és ötletbörzénkkel, valamint olyan print kreatívokat készítettünk, amelyek a fesztiválaktivitásaink során számos helyen lettek elhelyezve.

Az aktivitást 2 fesztivál szezonon keresztül, 8 nagy fesztiválra vittük el, ahol hostesseink nem győzték kiszolgálni a vásárlók egyedi igényeit.