Underwater kampány – 2015SS

Info
  • Ügyfél

    Marosport Kft.

    Fundango

  • Kategória

    Kampány, kommunikáció, fotózás, kiadvány, online, kreatív koncepció, print, citylight

Project
  • A nyár kapcsán eszünkbe jutott a víz, víz kapcsán az óceán, majd óceán híján
    egy medence. Nem sokat haboztunk, mert fogtuk a stylistok által felöltöztetett
    csapatot és bedobtuk Őket a vízbe, hogy igazán különleges hangulatú
    imagefotókkal alapozzuk meg a szezonkommunikáció alapjait. A későbbiekben
    fókuszt helyeztünk a tökéletes termékfotók és a szezonális KeyVisual elkészítésére is.
    Az elkészült anyagot a teljes szezonban használtuk kezdve a reach és webshop
    click célokat és mérőszámokat használó online kampánytól a kiadványokon
    keresztül egészen a vásárláshelyi megjelenésekig bezárólag.

  • Röviden

    /// outofthebox, underwater

A 2015-ös nyári szezonban nagyságrendileg 250db terméket fotóztunk be, majd retusáltunk a megfelelő felhasználás érdekében. Több termékről mozgó .gif anyagokat is készítettünk a különböző technikai funkciók bemutatásának céljából.