Smoke kampány – 2016SS

Info
  • Ügyfél

    Marosport Kft

  • Kategória

    Kampány, kommunikáció, fotózás, video, kiadvány,
    online, kreatív koncepció, print, citylight

Project
  • Az aktuális nyári kollekció bemutatására a márka kérésére erőteljes színekkel
    készültünk, ahol a koncepció lényege a költséghatékonyságon, egyszerűségen
    és a látványosságon alapult. Fogtuk a csapatot és a jókedvünket, felvásároltunk
    egy „füstbomba szaküzletet”, majd a felszerelésünkkel a hátunkon meglőttük az
    image fotóanyagot.
    A későbbiekben fókuszt helyeztünk a tökéletes termékfotók és a szezonális
    KeyVisual elkészítésére is, így ezek hármasából állítottuk össze azon szezonkommunikáció
    során használt anyagokat, mint a katalógus, a website
    update elemei, a social és GDN alapanyagok és animációk, illetve vásárláshelyi eszközök.
    A kampány ezúttal kizárólag online csatornákon keresztül futott, social media
    reach és webshopra történő átirányítás fókusszal, kiemelkedő CPC és értékesítési mutatókat generálva.

Az image és termékfotózáson, valamint a katalógus összeállításán túl feladatunk volt a teljes szezonkommunikáció lebonyolítása is, amit ismét social hangsúlyosan valósítottunk meg.

A 2016-ös nyári szezonban nagyságrendileg 220db terméket fotóztunk be, majd retusáltunk a megfelelő felhasználás érdekében. Több termékről mozgó .gif anyagokat is készítettünk a különböző technikai funkciók bemutatásának céljából.

A füstbombás fotózás során igazán látványos képeket és intenzív színeket tudtunk elővarázsolni, ami a szezonban a Fundango kifejezett igénye volt.