Az image és termékfotózáson, valamint a katalógus összeállításán túl feladatunk volt a teljes szezonkommunikáció lebonyolítása is, amit ismét social hangsúlyosan valósítottunk meg.
Smoke kampány – 2016SS
Ügyfél
Marosport Kft.
Fundango
Kategória
Kampány, kommunikáció, fotózás, video, kiadvány, online, kreatív koncepció, print, citylight
Az aktuális nyári kollekció bemutatására a márka kérésére erőteljes színekkel készültünk, ahol a koncepció lényege a költséghatékonyságon, egyszerűségen és a látványosságon alapult. Fogtuk a csapatot és a jókedvünket, felvásároltunk egy „füstbomba szaküzletet”, majd a felszerelésünkkel a hátunkon meglőttük az image fotóanyagot.
A későbbiekben fókuszt helyeztünk a tökéletes termékfotók és a szezonális KeyVisual elkészítésére is, így ezek hármasából állítottuk össze azon szezonkommunikáció során használt anyagokat, mint a katalógus, a website update elemei, a social és GDN alapanyagok és animációk, illetve vásárláshelyi eszközök.
A kampány ezúttal kizárólag online csatornákon keresztül futott, social media reach és webshopra történő átirányítás fókusszal, kiemelkedő CPC és értékesítési mutatókat generálva.





A 2016-ös nyári szezonban nagyságrendileg 220db terméket fotóztunk be, majd retusáltunk a megfelelő felhasználás érdekében. Több termékről mozgó .gif anyagokat is készítettünk a különböző technikai funkciók bemutatásának céljából.



A füstbombás fotózás során igazán látványos képeket és intenzív színeket tudtunk elővarázsolni, ami a szezonban a Fundango kifejezett igénye volt.

