Gold 50

Info
  • Ügyfél

    Márton és Lányai Kft.

  • Kategória

    Termékbevezetés, Website, Csomagolás, PR, fotózás

Project
  • Hazánk talán legelismertebb pálinka márkája számára terveztük meg és vezettük be a Gold50 fantázianevű top prémium kategóriás, évjáratos termékcsaládot.

     

    Feleltünk névalkotásért, termék és árpozicionálásért, a márkaélmény megalkotásáért, feleltünk a csomagolás tervezéséért és gyártásmanagementért, illetve a termékbevezetés PR eseményéért, a weboldalért és a teljes B2B és B2C kommunikációs eszköztáráért is.

     

    /// kizárólag aranyérmes pálinkák, 50 fokon

  • Eredmény

    A limitált szériás termékcsalád gyorsan végigsöpört hazánk prémium HoReCa egységein

  • Említések

    Packaging Of The World
    World brand design
    Favourite Design

.

 

A Gurulós Málnapálinka és az Irsai Olivér Szőlőpálinka megalkotója a pálinkázás új fogalmát teremtette meg a kirobbanóan gyümölcsös, könnyed, illatos, már-már parfümös pálinkáival. A magas minőségre való törekvés a legzamatosabb, makulátlan gyümölcsök kiválasztásával kezdődik, és ez a kemény, minőséghez való ragaszkodás kíséri végig a cefrézés, lepárlás és palackozás minden egyes lépését is. Márton János ezt a folyamatot találóan csak “aromavadászatnak” hívja.

A palackba zárt párlatok a legtisztább ízeket nyújtják a fogyasztók számára. A kihívás évről évre adott, a legjobb minőséget nyújtani és minden pohárral elkápráztatni a Pálinkarajongókat!

Ebben a szellemben indul útjára a legújabb, az eddig készült legzamatosabb és szakmailag is többszörösen elismert pálinkákat tartalmazó GOLD 50 pálinkaválogatás. Minden egyes Márton és Lányai GOLD 50 palackba a nemzetközi és hazai versenyeken megmérettetett, a szakmai zsűri által is aranyéremmel jutalmazott, legnemesebb pálinkák kerülnek.

A Gold 50 sorozatba zárt Gurulós Málna, Magyar Kajszibarack, Muskotályos Szilva, Vilmoskörte, Irsai Olivér és az Irsai Olivér Törkölypálinka minden idők legjobban sikerült Márton és Lányai pálinkáinak válogatása, a megszokottól eltérő, magasabb, 50%-os alkohol tartalommal.

Márton és Lányai pálinka - GOLD 50 - csomagolástervezés, arculattervezés, weboldal - HEYTHERE kreatívügynökségMárton és Lányai pálinka - GOLD 50 - csomagolástervezés, arculattervezés, weboldal - HEYTHERE kreatívügynökség

Anyaghasználat

 

A csomagolást úgy terveztük, hogy a Márton és Lányai pálinkák alap arculati elemeinek megtartásával teljesen új, a hazai pálinkák közül erősen kitűnő megjelenést kapjon a márka aranyérmes pálinkáit rejtő palack.

Az aranyérmes párlat exkluzivitását kiemelve, a megrendelővel közösen egy különleges üveget választottunk, ami a letisztult design és a finom papírhasználat, valamint az elegáns színkombináció révén a termék magas minőségét hivatott jelképezni. A prémium jegyeket és az aranyérmes pálinkákra történő visszacsatolást a címke fő megjelenését adó arany prég, a matt fekete textúrás papír és a formalakk kombinációja adta.

Részletek

 

A címkére a hazai kultúra és pálinka hagyomány kifejezéseképp olyan ornamentikus mintát rajzoltunk, amely domború formalakkal került a fekete, textúrás papírra. Az ornamentika és a formalakk remekül ellensúlyozza egymást.

Termékbevezetés

 

A terméket elsőként egy ‘launch party’ keretein belül ismerhette és kóstolhatta meg a nagyérdemű. Az esemény apropójaként az arculati elemekkel felruházott vitrint, valamint leporellot készítettünk. A pálinka bevezetését segítve pedig egy microsite-ot fejlesztettünk, amely bemutatja a Gold 50 történetét, illetve bővebb információkat nyújt a vásárlók számára.