Perszonalizált karácsonyi promóció – 2017
Ügyfél
Rézangyal
Kategória
Kampány, csomagolás, promóció, online, retail
A 2017-es évben először perszonalizált, élményfókuszú aktivitással készültünk a karácsonyi ajándékozási alkalom meglovaglására.
Egy olyan kampánnyal készültünk, ahol a vásárlók egy online felületen keresztül vásárolhatták meg a saját üzenettel ellátott palackok címkéit, így perszonalizált ajándékkkal készülhettek szeretteiknek.
A címkeverziók és a web tervezési – fejlesztési feladatokon túl a targetált online, valamint a láthatóságra fókuszáló retail kampány gyártási és managelési folyamata, a teljes gyártási és logisztikai folyamat is a csapatunk feladata volt.
Eredmény
A kampány sikerességének legfőbb mérőszámaként a címkerendelések számát tekinthetjük, amit 2018-ban több, mint 34%-al teljesítettük felül.
Díjak, említések
World brand design
Packaging of the world