A logótervezés során egy könnyen olvasható klasszikus antikva logótípiát terveztünk, melyben egy kis tipográfiai játékkal megjelenítettük a márka nevének másodlagos jelentését. A csomagolás a korábbi színes, neonos színvilággal ellentétben letisztultabb, fekete-fehér és ezüst préggel ellátott külsőt kapott. A címkére ornamentikus motívumot rajzoltunk, amely a természetet és a gyömölcsöket hivatott jelképezni. “ördögi” módon. Az ízvariánsok pedig különböző gyümölcs rajzokkal lettek díszítve. A termék hat – kajszibarack, feketecseresznye, meggy, mézes ágyas meggy, szilva, valamint téli körte – ízekben kapható.
Ördögi pálinka
Info
Ügyfél
Ördögi pálinka
Kategória
Csomagolás, fotózás, PR, kommunikáció, rendezvény
Project
Az Ördögi pálinkák korábbi csomagolása már nem fejezte ki kellőképp azt
az irányelvet, amelyet a márka képvisel. Megbízásunk arról szólt, hogy
kanyarodjunk vissza az eredeti Ördögi címkéket megidéző elegáns, klasszikus
irányba, ugyanakkor tartsuk meg a modern vizuális jegyeket és anyaghasználatot is.
A logótervezés során egy könnyen olvasható klasszikus antikva logótípiát
terveztünk, melyben egy kis tipográfiai játékkal megjelenítettük a márka nevének másodlagos jelentését.
2015 óta dolgozunk a márka kommunikációján, ahol jellemzően a B2C területen
az off és online kampányokért, rendezvényaktivitásokért feleltünk.
Említések
Packaging Of The World
World brand design