Rézangyal márkafrissítés
Info
Ügyfél
Rézangyal
Kategória
Stratégia
Év
2018-2019
Project
A Rézangyal hosszútávú növekedési stratégiájának megalkotása során egy komplex márka, piac és fogyasztói kutatást végeztük a megbízónkkal közösen.
A közel másfél éves projekt során kidolgoztunk a növekedési stratégiát, majd ennek mentén tanácsot adtunk a portfólió újraszegmentálására és pozícionálására, az új termékportfóliót új csomagolásba bújtattuk, új szlogennel új key visualt fejlesztettünk, fotóztunk-videoztunk-animáltunk és egy vadonat új weboldalt is létrehoztunk.
Eredmény
A márkafrssítés már a 2019-es „launch” évben is két számjegyű értékesítési növekedés hozott, ám a valódi eredmény hosszútávon mutatkozik meg.
Említések
Packaging of the world
World brand design
Kreatív
Trade Magazin





























