The Pálinka Bar

Info
  • Ügyfél

    Rézangyal

    CocaCola HBC kft.

  • Kategória

    Foodtruck, grafika, tervezés, gyártásmanagement

Project
  • A márka a kisebb rendezvények kisebb kitelepüléseitől kezdve egészen a Sziget fesztivál 4 helyszínéig bezárólag rendszeresen mozgatta értékesítési pontjait.
    Feladatunk egy új „hero truck” létrehozása volt, amely során a cél egy remek láthatósággal, élénk színekkel és angol nyelvű szlogenekkel ellátott, gyors kiszolgálásra szolgáló, funkcionális Pálinka bar létrehozása volt.
    Az autó látható felületét megnövelve kinyíló szárnyakat és felnyíló freeze-t terveztünk, illetve a megfelelő hőmérséklet elérésének céljából süllyesztett palackhűtőt építettünk be az egyedileg tervezett pultrendszerbe. A hátfalon és a pult frontján is a szortiment megjelenítésére bemutatásra szolgáló megoldást hoztunk létre, illetve dimmerelhető dekorizzókkal adtuk meg az értékesítési pont hangulatát.

  • Eredmény

    176% vs LY (azonos események és helyszínek értékesítése a teljes szezonban)

.

 

“This is Hungary, lets drink Pálinka”

“Drink outside of the box”

“High five, high 4”

“Ok… Ok… But first Pálinka”

“Hungarians drink pálinka, get with it.” és a társai.

 

Millió szlogent gyártottunk, majd formába öntve ezeket az autó matricázható felületeire igazított terülőmintát alkottunk. Hogy ez a felület – vagyis a láthatóság – nagyobb legyen az autóra két oldalra és egy felfelé nyíló szárnyat is terveztünk.

HEYTHERE kreatívügynökség, The Pálinka Bar, A Rézangyal közel 10 éve aktív szereplője a nagy és közepes fesztiváloknak. A korábbi mobil pálinkabárok fölött már eljárt az idő, így a mi feladatunk volt egy új autó létrehozása, ami már az első évben +53% értékesítésnövekedést mutatott a korábbi autókhoz képest.HEYTHERE kreatívügynökség, The Pálinka Bar, A Rézangyal közel 10 éve aktív szereplője a nagy és közepes fesztiváloknak. A korábbi mobil pálinkabárok fölött már eljárt az idő, így a mi feladatunk volt egy új autó létrehozása, ami már az első évben +53% értékesítésnövekedést mutatott a korábbi autókhoz képest.HEYTHERE kreatívügynökség, The Pálinka Bar, A Rézangyal közel 10 éve aktív szereplője a nagy és közepes fesztiváloknak. A korábbi mobil pálinkabárok fölött már eljárt az idő, így a mi feladatunk volt egy új autó létrehozása, ami már az első évben +53% értékesítésnövekedést mutatott a korábbi autókhoz képest.HEYTHERE kreatívügynökség, The Pálinka Bar, A Rézangyal közel 10 éve aktív szereplője a nagy és közepes fesztiváloknak. A korábbi mobil pálinkabárok fölött már eljárt az idő, így a mi feladatunk volt egy új autó létrehozása, ami már az első évben +53% értékesítésnövekedést mutatott a korábbi autókhoz képest.