The Pálinka Bar
Ügyfél
Rézangyal
CocaCola HBC kft.
Kategória
Foodtruck, grafika, tervezés, gyártásmanagement
A márka a kisebb rendezvények kisebb kitelepüléseitől kezdve egészen a Sziget fesztivál 4 helyszínéig bezárólag rendszeresen mozgatta értékesítési pontjait.
Feladatunk egy új „hero truck” létrehozása volt, amely során a cél egy remek láthatósággal, élénk színekkel és angol nyelvű szlogenekkel ellátott, gyors kiszolgálásra szolgáló, funkcionális Pálinka bar létrehozása volt.
Az autó látható felületét megnövelve kinyíló szárnyakat és felnyíló freeze-t terveztünk, illetve a megfelelő hőmérséklet elérésének céljából süllyesztett palackhűtőt építettünk be az egyedileg tervezett pultrendszerbe. A hátfalon és a pult frontján is a szortiment megjelenítésére bemutatásra szolgáló megoldást hoztunk létre, illetve dimmerelhető dekorizzókkal adtuk meg az értékesítési pont hangulatát.
Eredmény
176% vs LY (azonos események és helyszínek értékesítése a teljes szezonban)
.
“This is Hungary, lets drink Pálinka”
“Drink outside of the box”
“High five, high 4”
“Ok… Ok… But first Pálinka”
“Hungarians drink pálinka, get with it.” és a társai.
Millió szlogent gyártottunk, majd formába öntve ezeket az autó matricázható felületeire igazított terülőmintát alkottunk. Hogy ez a felület – vagyis a láthatóság – nagyobb legyen az autóra két oldalra és egy felfelé nyíló szárnyat is terveztünk.