Hírek

A Kreativ is beszámolt az új munkánkról!

Arculat, Csomagolás | 2019.07.12.

Álomból valóság – Az innováció a Rézangyal tradíciója!

Júliusban érkezik a Rézangyal prémium kollekciója

2019 a Rézangyal megújulásának éve: nemrég a klasszikus termékek csomagolása változott, július közepén pedig a prémium szegmensben veti meg a lábát a pálinkaház. A termékinnováció a márka állandó társa, amely jelen esetben a kategória jobbá tételével és annak újrafogalmazásával a márkaérték, a márkaelismertség és a piaci növekedés szempontjából is hatalmas előrelépés. A napokban megjelenő új prémiumkollekció kifinomult ízlésvilággal és exkluzív külsővel érkezik.

A Rézangyal márka fejlődésének forrása a készítés technológiájára, vagyis a házasításra vezethető vissza. Ez az eljárás – azon túl, hogy kiküszöböli az eltérő évjáratok okozta eltéréseket – a legösszetettebb karakterrel rendelkező és legkiemelkedőbb minőségű tételek létrehozásának módja. Így készült az újonnan bevezetett prémiumkollekció is.

A napokban bevezetésre kerülő termékcsalád tagjai nagy műgonddal válogatott tételekből állnak össze.„Ezeket, az akár különböző eljárással készített pálinkákat egyenként bíráltuk. Egy újonnan kifejlesztett szempontrendszer szerint a legfőbb jegyek és karakterek mentén osztályoztuk, majd felvázoltuk azok íztérképét. A prémiumkollekció tagjait ezen bírálatok mentén választottuk ki úgy, hogy az adott gyümölcsre jellemző íz- és illatkarakterek összeadódó értékei minden egyes üvegben tökéletes harmóniát alkotva találjanak egymásra. Találkozik bennük hazánk legelismertebb pálinkamestereinek tudása, a szakma szeretete, a válogatott gyümölcsök és alapanyagok, nem utolsó sorban az a töretlen kísérletező kedv, amelynek végeredménye minden üvegben megtalálható” – fogalmazott Márton András, a Rézangyal blendmestere, aki a prémium termékek mindegyikén aláírásával vállal garanciát a kivételes ízélményért.

 

HEYTHERE Rézangyal premium arculatHEYTHERE Rézangyal premium arculatHEYTHERE Rézangyal premium arculatHEYTHERE Rézangyal premium arculatHEYTHERE Rézangyal premium arculat

Természetesen mindez fokozottan érvényes a kajszibarack, Irsai Olivér szőlő-, szilva-, érlelt alma- és meggypálinkából álló Rézangyal prémiumkollekcióra, amelyek megkülönböztető jelzést is kapnak:„A prémiumkollekció tagjait a már jól ismert Rézangyal üvegek átlátszó verziójába töltöttük, amelyeknek az új,fa hatású címkéje nem csupán a természetközeliségre rímel, hanem visszavezeti a fogyasztót oda, ahonnan a pálinka alapanyaga is érkezik, a gyümölcsfához” – véli Haász Dömötör, a Rézangyal brandmenedzsere.

A prémiumszegmens gondosan megtervezett, a fogyasztói igények feltérképezésére alapozott meghódításával a Rézangyal újabb nagy lépést tesz a hazai pálinkakultúra fejlesztésének irányába. A mért fogyasztói preferenciákból ugyanis a csúcskategóriás termékek mérsékelt iramú, de egyre nagyobb térnyerése mutatkozik meg, mint az értékesítési számokban.

„A 2019-es évben egy alapos tervezés gyümölcse érik be: első lépésben új köntösbe bújtattuk a közismert üvegeket és racionalizáltuk az alap termékportfóliót. Most pedig egy olyan kategóriában állítjuk fel az új mércét, amelyben a Rézangyal márka korábban még nem volt jelen. Ez pedig nem más, mint a top prémium szegmens.” – tette hozzá a brandmenedzser, aki egyúttal hangsúlyozta: nem pusztán belépnek egy olyan kategóriába, amelyben eddig még nem szerepelt a márka, hanem a Rézangyal a fogyasztói igények és a piac erőteljes átalakulásának élére is áll, hogy a prémium szegmenst meghódítva fejlessze tovább a hazai pálinkakultúrát.

A Rézangyal frissített Classic és új Prémium kollekciójának csomagolását a– korábban a Kreatív csomagolásdesign versenyének, a „Lollipop” kiemelt aranyát is elhozó – HEYTHERE ügynökség tervezte.