Hírek

LOLLIPOP 2019 @bronz

Olyan kampányokkal versenyeztünk együtt az idei évben, mint a Hipernet TúraBOT, a Telenor Együtt/tér, a #loveislove, a Nyitott polcok, a Műtárgyak Éjszakája, a FUZEUM, vagy a Dolls of Abused Souls. 
Impresszív társaság, impresszív kampányok!

BTL, Display | 2019.11.28.

2019 11 27-én kedd este adták át a legjobb márkaélményeket és aktivációkat díjazó Lollipop verseny díjait. Idén összesen 160 nevezés érkezett, ebből 79 pályamunka került shortlistre.

A főzsűri elnöke idén Dolezsai Gergely, a Telenor Brand és Marketing kommunikációs igazgatója volt. Mellette Bene Nikoletta, (SPAR Magyarország), Csirke Dániel (Geometry Global) Haász Dömötör (Coca-Cola Hellenic Magyarország) Hivatal Péter (DIMSZ) Kovácsházy Dénes (Multicom) Mezősi Rita (Vylyan Pincészet), Mikófalvy Balázs (Bo Live Branding Agency) Monori Bálint (Human Telex), Pintér Nóra (Sziget) Szerényi Szabolcs (Kreatív), Tárkányi Szabolcs (Mediator Group) Tarkovács András (HD Group) Tóth-Császár Gergely (RAS) alkotta a főzsűrit.

A Lollipopon a remek munkák mellett a mi csapatunk munkája is górcső alá került, aminek eredményeképp egyedüli díjazottként elhozhattuk a kategória bronz díját! Igazán büszkék vagyunk az eredményre, megérte a befektetett munka minden perce!