A 2012-es nyári szezonban nagyságrendileg 230db terméket fotóztunk be, majd retusáltunk a megfelelő felhasználás érdekében. Több termékről mozgó .gif anyagokat is készítettünk a különböző technikai funkciók bemutatásának céljából.
War Against Bore kampány – 2012SS
Ügyfél
Marosport Kft.
Fundango
Kategória
Kampány, kommunikáció, fotózás, kiadvány, online, kreatív koncepció, print, citylight
Sem mi, sem a márkaimage nem bírja az unalmas pillanatokat,
így teljes összhangban állapodtunk meg a War Against Bore szezonális szlogenben.
Egy szuper hangulatú imagefotózást tartottunk Horvátországban, majd
következett a termékfotózás, a szezonkreatív és katalógus összeállítása,
aminek anyagait a GDN, remarketing és social kampánytól kezdve a hírleveleken át
egészen a vásárláshelyi megjelenésekig bezárólag használtunk, végeredményként
kiemelkedő értékesítési eredményeket elérve.
Röviden
/// harc a megszokottal szemben, hagyd el a konfortzónát





A szezonkreatívra minden évben több verziót hozunk, amik közül az ügyfél kiválaszthatja a Neki tetsző irányokat és közösen véglegesíthetjük azokat.



















