Get Dirty kampány – 2014SS

Info
  • Ügyfél

    Marosport Kft.

  • Kategória

    Kampány, kommunikáció, fotózás, kiadvány, online, kreatív koncepció, print, citylight

Project
  • A Fundangoval történő együttműködésünk alapvetően egyszerű gondolatmeneten nyugszik. Minden esetben legyen meg a termék fókusz, de legyünk mi azok, akik valami “mást” csinálnak!

    Ezúttal kiteregettük az embereinket.

    A gyártási feladatokon túl a teljes szezonkommunikációt is a csapatunk végezte. Ezúttal egy egyedileg tervezett, azonnali webshop vásárlásra buzdító, ám élményfókuszú termékmegjelenítést garantáló, az egér mozdulataira reagáló parallax felületre irányítva mind a GDN, a remarketing és social felületekről érkező látogatókat.

    A kampány többek közt kiemelkedő ROI mutatókat generált.

Az alábbi kampányt a márka 2014/SS kollekciója köré építettük fel.

Castingoltunk, fotóztunk, nevettünk, online felületet és katalógust terveztünk és nem utolsósorban igen sikeres eredményekkel bonyolítottuk le a teljes szezonkommunikációt.

HEYTHERE, kreatívügynökség, reklámügynökség, Fundango HEYTHERE, kreatívügynökség, reklámügynökség, Fundango HEYTHERE, kreatívügynökség, reklámügynökség, Fundango HEYTHERE, kreatívügynökség, reklámügynökség, Fundango