Always GoPro fesztivál promóció
Info
Ügyfél
Rézangyal
Kategória
Kampány, promóció, online, hostess
Project
A Rézangyallal közösen olyan fesztivál aktivitás létrehozásán gondolkoztunk, amely túlmutat a kategória promócióira jellemző kóstoltatás – rulettkerék – ajándéktárgy szentháromságon!
Egy Rézangyal palackot selfiebottá varázsolva készítettünk különleges képeket a márkaérték növelése céljából, majd a napi 3-400 „profilkép gyanús” fotót másnap délre retusálva töltöttük fel a márka social felületeire, hogy rögtön targetált kampányt indíthassunk rá.
A célcsoportra szabott kreatív koncepció és az eredmények magukért beszélnek.
Eredmény
9 fesztivál
30 promo nap
5226 fotó nagyságrendileg 20.000 fesztiválozóról
14.000 Facebook és 830 Instagram aktivitás
1.490.292 total reachDíjak
Arany – Lollipop













