Rézangyal.com website
Ügyfél
CocaCola Hellenic Kft
Kategória
Weboldal, webdesign, frontend, backend
A site készítése során az a közös cél lebegett előttünk, hogy kitörjünk a hazai italmárkák berögzült megoldásai közül és olyan oldalt tervezzünk, amely a hatékony információátadáson és esztétikus megjelenésen túl a felhasználói élmény tekintetében is erős és innovatív.
Ennek a munkamorálnak köszönhetően olyan új megoldásokat hoztunk létre, mint a standard ízválasztáson túli, ízkarakterek alapján való keresés, a foodpairing koncepció, az animált palackok és ikonok, a „howitsmade”, tehát házasítási információk, az italokhoz rendelt részletes íztérkép, valamint a kategória szentháromságát, tehát az íz-illat-karakter hármasát bemutató elemek.
A struktúrális és tartalmi kialakítás első lépcsőjén túl a design és fejlesztés is csapatunk feladata volt.
Röviden
/// innováció és részletek
A KantarHoffmann által a Rézangyal márkán elvégzett usage & attitude kutatás során a döntési szempontok is előtérbe kerültek. Elsődleges szempontok közt szerepel az íz és az ízkarakter is, ezért külön szűrési lehetőséget terveztünk a termék főoldalba.
A Rézangyal márka immáron felnőtt. A fesztiválaktivitásokon túllépve az állandó minőség és az összeadódó értékek létrehozásának metódusa, a pálinka házasítás is szem elé került. Fontosnak tartottuk megjeleníteni a házasítás legfőbb lépéseit, kiemelni a legfőbb íz és illatkaraktereket, valamint kiemelt szempont volt a prémiumitás kommunikálására az adott pálinkához leginkább passzoló ételpárosítások megtalálása is.