A projekt

Rézangyal Redesign

Stilizáltuk a márka arculatát, újraterveztük weboldalát és teljes kommunikációs eszköztárát. A redesign célja volt, hogy fiatalítsuk és vagányságot csempésszünk a márka életébe amit talán az új “Akkor… Iszunk egy pálinkát?!” szlogen demonstrál a legjobban

A Rézangyal eredeti logója majd 10 évig díszítette a palackokat, ám a rézkarc jellegű verzió kissé elavulttá vált az évek során. A márkafrissítés projectje a logó redesignolásával kezdődött. Célunk az volt, hogy megtartsuk a jól ismert logó formai világát, de modernebb köntösbe öltöztessük azt. Következetes és markáns vonalvezetés mellett az egész emblémát újrarajzoltuk. A felesleges részleteket stilizáltuk, a logotípiát pedig egalizáltuk. A végeredmény a vásárók számára talán észre sem vehető, ám a változást követően mégis jelentősen letisztultabb-frissebb verzió jelenik meg a palackokon.

Az arculatfrissítés másik alappilére a Rézangyal.hu megújítása volt. Korábbi elavult oldal elavult, már nem felelt meg a kor követelményeinek sem design, sem felhasználói élmény szempontból, ezért egy olyan reszponzív weboldalt-webshopot készítettünk, amely logikus felépítéssel rendelkezik, könnyen kezelhető és maximálisan informatív. Az oldalon lehetőség van a cég termékeinek megtekintésére, a pálinka kóstolás és belndelés menetének, valamint a Rézangyal történetének megismerésére. Ezen túl a website nyújt otthon a folyamatosan frissülő, időszakos online promóciók számára. A háttérben egy könnyen használható admin felületet dolgozik, megkönnyítve a folyamatos frissítési lehetőségeket.